.

סדנת העוצמה של אבא
לחיזוק הבטחון והאומץ החברתי אצל ילדים
19.10.23 | 19:00-21:00
בכפר סבא

סדנת העוצמה של אבא
לחיזוק הבטחון והאומץ החברתי אצל ילדים
19.10.23 | 19:00-21:00
בכפר סבא

במיוחד לאבות לילדים בגילאי יסודי
סדנת אימון לאבות עם רז רוסמן

במיוחד לאבות לילדים בגילאי יסודי
סדנת אימון לאבות עם רז רוסמן

סדנת העוצמה של אבא
סדנת אימון לאבות
לחיזוק תחושת הבטחון אצל הילדים
יום חמישי | 23.11.23
19:00-21:30 |
בזום

סדנת
העוצמה של אבא

סדנת אימון לאבות לחיזוק תחושת הביטחון אצל ילדים
יום חמישי | 23.11.23
19:00-21:30
בזום

 

בשנים הרבות שבהן אני עובד עם אבות וילדים
ואבא בעצמי, גיליתי דבר מאוד משמעותי:
המשמעות של אבא היא תחושת בטחון

בשנים הרבות שבהן אני עובד עם אבות וילדים ואבא בעצמי, גיליתי דבר מאוד משמעותי:
המשמעות של אבא היא תחושת בטחון

כשהילד שלך צריך שמישהו יעטוף אותו,
שם אתה נכנס לתמונה כאב.

כשהילד שלך צריך שמישהו יעטוף אותו,
שם אתה נכנס לתמונה כאב.

מה הבעיה?

הבעיה היא שהרבה אבות לא יודעים להיות הדבר הזה שהילד זקוק לו או
שבעצמם מרגישים חוסר בטחון בהרבה רבדים ואז קשה להם להעביר את זה הלאה.

הבעיה היא שהרבה אבות לא יודעים להיות הדבר הזה שהילד זקוק לו או שבעצמם מרגישים חוסר בטחון בהרבה רבדים ואז קשה להם להעביר את זה הלאה.

זה גורם להרבה דברים אצל הילד, אולי דברים שאתה כבר נתקלת בהם, כמו:

זה גורם להרבה דברים אצל הילד, אולי דברים שאתה כבר נתקלת בהם, כמו:

אני רואה הרבה אבות שכל התקשורת שלהם עם הילד היא פרקטית - איך עושים, איך פותרים ואיך מתקנים דברים, ללא שום שיח רגשי.
התוצאה היא שכשהילד באמת צריך תמיכה רגשית, הוא לא יילך לאבא, אלא למקומות אחרים.
יכול להיות שהוא יילך לאמא שלו, יכול להיות שהוא יכנס לחדר ויסתגר, ישקע במסכים, באכילה רגשית או בכלל מחוץ לבית. העיקר להיות במקום שמשרה תחושת בטחון.

משם התסכול והחוסר אונים אצל האבות גדל והם לא מבינים למה הילד שלהם לא משתף ומתרחק.

ראיתי גם אבות שבגלל שהם מרגישים חסרי בטחון אז הם מאבדים סבלנות.
הם מאוד קצרים עם הילדים שלהם ומצפים שהם יקשיבו ויעשו מה שהם אומרים להם (היו גם אבות שאמרו לי שהם רוצים שהילדים יצייתו להם).
כשזה לא קורה והגבול נפרץ, יש שם איבוד שליטה - צעקות, כעסים ואפילו עונשים.

אני רואה הרבה אבות שכל התקשורת שלהם עם הילד היא פרקטית -
איך עושים, איך פותרים ואיך מתקנים דברים, ללא שום שיח רגשי.
התוצאה היא שכשהילד באמת צריך תמיכה רגשית, הוא לא יילך לאבא,
אלא למקומות אחרים.
יכול להיות שהוא יילך לאמא שלו, יכול להיות שהוא יכנס לחדר ויסתגר, ישקע במסכים, באכילה רגשית או בכלל מחוץ לבית. העיקר להיות במקום שמשרה תחושת בטחון.

משם התסכול והחוסר אונים אצל האבות גדל והם לא מבינים למה הילד שלהם לא משתף ומתרחק.

אני רואה הרבה אבות שכל התקשורת שלהם עם הילד היא פרקטית -
איך עושים, איך פותרים ואיך מתקנים דברים, ללא שום שיח רגשי.
התוצאה היא שכשהילד באמת צריך תמיכה רגשית, הוא לא יילך לאבא,
אלא למקומות אחרים.
יכול להיות שהוא יילך לאמא שלו, יכול להיות שהוא יכנס לחדר ויסתגר, ישקע במסכים, באכילה רגשית או בכלל מחוץ לבית. העיקר להיות במקום שמשרה תחושת בטחון.

משם התסכול והחוסר אונים אצל האבות גדל והם לא מבינים למה הילד שלהם לא משתף ומתרחק.

ראיתי גם אבות שבגלל שהם מרגישים חסרי בטחון אז הם מאבדים סבלנות.
הם מאוד קצרים עם הילדים שלהם ומצפים שהם יקשיבו ויעשו מה שהם אומרים להם (היו גם אבות שאמרו לי שהם רוצים שהילדים יצייתו להם).
כשזה לא קורה והגבול נפרץ, יש שם איבוד שליטה - צעקות, כעסים ואפילו עונשים.

ראיתי גם אבות שבגלל שהם מרגישים חסרי בטחון אז הם מאבדים סבלנות.
הם מאוד קצרים עם הילדים שלהם ומצפים שהם יקשיבו ויעשו מה שהם אומרים להם (היו גם אבות שאמרו לי שהם רוצים שהילדים יצייתו להם).
כשזה לא קורה והגבול נפרץ, יש שם איבוד שליטה - צעקות, כעסים ואפילו עונשים.

אני רואה הרבה אבות שכל התקשורת שלהם עם הילד היא פרקטית -
איך עושים, איך פותרים ואיך מתקנים דברים, ללא שום שיח רגשי.
התוצאה היא שכשהילד באמת צריך תמיכה רגשית, הוא לא יילך לאבא,
אלא למקומות אחרים.
יכול להיות שהוא יילך לאמא שלו, יכול להיות שהוא יכנס לחדר ויסתגר, ישקע במסכים, באכילה רגשית או בכלל מחוץ לבית. העיקר להיות במקום שמשרה תחושת בטחון.

משם התסכול והחוסר אונים אצל האבות גדל והם לא מבינים למה הילד שלהם לא משתף ומתרחק.

אני רואה הרבה אבות שכל התקשורת שלהם עם הילד היא פרקטית -
איך עושים, איך פותרים ואיך מתקנים דברים, ללא שום שיח רגשי.
התוצאה היא שכשהילד באמת צריך תמיכה רגשית, הוא לא יילך לאבא,
אלא למקומות אחרים.
יכול להיות שהוא יילך לאמא שלו, יכול להיות שהוא יכנס לחדר ויסתגר, ישקע במסכים, באכילה רגשית או בכלל מחוץ לבית. העיקר להיות במקום שמשרה תחושת בטחון.

משם התסכול והחוסר אונים אצל האבות גדל והם לא מבינים למה הילד שלהם לא משתף ומתרחק.

ראיתי גם אבות שבגלל שהם מרגישים חסרי בטחון אז הם מאבדים סבלנות.
הם מאוד קצרים עם הילדים שלהם ומצפים שהם יקשיבו ויעשו מה שהם אומרים להם (היו גם אבות שאמרו לי שהם רוצים שהילדים יצייתו להם).
כשזה לא קורה והגבול נפרץ, יש שם איבוד שליטה - צעקות, כעסים ואפילו עונשים.

ראיתי גם אבות שבגלל שהם מרגישים חסרי בטחון אז הם מאבדים סבלנות.
הם מאוד קצרים עם הילדים שלהם ומצפים שהם יקשיבו ויעשו מה שהם אומרים להם (היו גם אבות שאמרו לי שהם רוצים שהילדים יצייתו להם).
כשזה לא קורה והגבול נפרץ, יש שם איבוד שליטה - צעקות, כעסים ואפילו עונשים.

זה לא נגמר כאן. ההשפעה של חוסר בטחון לילדים ברמה הרגשית חוצה את גבולות הבית וזה משפיע עליהם גם כלפי הסביבה: 

יש ילדים שיש להם צורך חזק בשליטה. קשה להם לשחרר, לקבל "לא" כתשובה. רוצים לעשות דברים רק בדרך שלהם ובדרך כלל, יש להם קושי בחברה.

פגשתי ילדים שלא מפסיקים לדבר וכאלה שלא רוצים לדבר בכלל. ילדים שכשהם הרגישו פחד או תחושה לא נעימה, ישר ביטלו אותם או נתנו להם פתרון פרקטי שלא תרם להם בכלל.

תופעה שגם חוזרת על עצמה הרבה היא תחושת המסוגלות והעצמאות שלוקה בחסר.
ילדים שמוותרים לעצמם מהר, כאלה שלא מנסים או שממש פוחדים. גם כאן ראיתי הרבה ביקורת וניסיון למתן פתרונות והמלצות, מצד האבות.

יש ילדים שיש להם צורך חזק בשליטה. קשה להם לשחרר, לקבל "לא" כתשובה. רוצים לעשות דברים רק בדרך שלהם ובדרך כלל, יש להם קושי בחברה. 

יש ילדים שיש להם צורך חזק בשליטה. קשה להם לשחרר, לקבל "לא" כתשובה. רוצים לעשות דברים רק בדרך שלהם ובדרך כלל, יש להם קושי בחברה. 

פגשתי ילדים שלא מפסיקים לדבר וכאלה שלא רוצים לדבר בכלל. ילדים שכשהם הרגישו פחד או תחושה לא נעימה, ישר ביטלו אותם או נתנו להם פתרון פרקטי שלא תרם להם בכלל.

פגשתי ילדים שלא מפסיקים לדבר וכאלה שלא רוצים לדבר בכלל. ילדים שכשהם הרגישו פחד או תחושה לא נעימה, ישר ביטלו אותם או נתנו להם פתרון פרקטי שלא תרם להם בכלל.

תופעה שגם חוזרת על עצמה הרבה היא תחושת המסוגלות והעצמאות שלוקה בחסר.
ילדים שמוותרים לעצמם מהר, כאלה שלא מנסים או שממש פוחדים. גם כאן ראיתי הרבה ביקורת וניסיון למתן פתרונות והמלצות, מצד האבות.

תופעה שגם חוזרת על עצמה הרבה היא תחושת המסוגלות והעצמאות שלוקה בחסר.
ילדים שמוותרים לעצמם מהר, כאלה שלא מנסים או שממש פוחדים. גם כאן ראיתי הרבה ביקורת וניסיון למתן פתרונות והמלצות, מצד האבות.

יש ילדים שיש להם צורך חזק בשליטה. קשה להם לשחרר, לקבל "לא" כתשובה. רוצים לעשות דברים רק בדרך שלהם ובדרך כלל, יש להם קושי בחברה. 

יש ילדים שיש להם צורך חזק בשליטה. קשה להם לשחרר, לקבל "לא" כתשובה. רוצים לעשות דברים רק בדרך שלהם ובדרך כלל, יש להם קושי בחברה. 

פגשתי ילדים שלא מפסיקים לדבר וכאלה שלא רוצים לדבר בכלל. ילדים שכשהם הרגישו פחד או תחושה לא נעימה, ישר ביטלו אותם או נתנו להם פתרון פרקטי שלא תרם להם בכלל.

פגשתי ילדים שלא מפסיקים לדבר וכאלה שלא רוצים לדבר בכלל. ילדים שכשהם הרגישו פחד או תחושה לא נעימה, ישר ביטלו אותם או נתנו להם פתרון פרקטי שלא תרם להם בכלל.

תופעה שגם חוזרת על עצמה הרבה היא תחושת המסוגלות והעצמאות שלוקה בחסר.
ילדים שמוותרים לעצמם מהר, כאלה שלא מנסים או שממש פוחדים. גם כאן ראיתי הרבה ביקורת וניסיון למתן פתרונות והמלצות, מצד האבות.

תופעה שגם חוזרת על עצמה הרבה היא תחושת המסוגלות והעצמאות שלוקה בחסר.
ילדים שמוותרים לעצמם מהר, כאלה שלא מנסים או שממש פוחדים. גם כאן ראיתי הרבה ביקורת וניסיון למתן פתרונות והמלצות, מצד האבות.

אנחנו נמצאים בתקופה רגישה שבה הילדים שלך זקוקים לך כדמות אב
שמסוגלת להכיל, להקשיב, לתת מקום וגם לעזור. 

אל תחמיץ את ההזדמנות להעניק לילד.ה שלך
את תחושת הבטחון שהוא או היא זקוקים לה כל כך
והרשם לסדנת "העוצמה של אבא בזום"

אל תחמיץ את ההזדמנות להעניק לילד.ה שלך
את תחושת הבטחון שהוא או היא זקוקים לה כל כך.
והרשם לסדנת "העוצמה של אבא"

מה תגלה בסדנת "העוצמה של אבא":

מה תגלה בסדנת "העוצמה של אבא":

לחזק לילדים שלך את הבטחון העצמי להתבטא וללכת בדרך שלהם.

איך לחזק לילדים שלך את תחושת הבטחון והמסוגלות העצמית בתקופה הזו?

ללמד אותם להוביל, להשפיע לטובה וגם להתגמש.

איך ליצור להם את העצמאות והאחריות האישית לפעול ולקבל החלטות לבד?

איך להעצים להם את היכולות והחוזקות להתמודד עם פחדים והצפה רגשית?

איך ללמד אותם להוביל, להשפיע לטובה וגם להתגמש כשמשהו לא עובד?

ואיך לעזור להם להיות אמיצים להתנסות, ליפול ולקום כדי להתמיד?

איך לחזק לילדים שלך את תחושת הבטחון והמסוגלות העצמית בתקופה הזו?

איך ליצור להם את העצמאות והאחריות האישית לפעול ולקבל החלטות לבד?

איך להעצים להם את היכולות והחוזקות להתמודד עם פחדים והצפה רגשית?

איך ללמד אותם להוביל, להשפיע לטובה וגם להתגמש כשמשהו לא עובד?

ואיך לעזור להם להיות אמיצים להתנסות, ליפול ולקום כדי להתמיד?

להרשמה לסדנת "העוצמה של אבא"
בזום
ובחינם
השאר פרטים בטופס

להרשמה לסדנת
"העוצמה של אבא"
בזום ובחינם
השאר פרטים בטופס

תווים נותרים: 4095 מתוך 4095

אם זו הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים, אז נעים מאוד :)

קוראים לי רז רוסמן ואני מאמן אבות לחיזוק אומץ חברתי אצל ילדים.
אני גר בכפר סבא, בן 40, נשוי ואבא ליובל ואביב.

לפני שלמדתי אימון גם אני הייתי מדבר עם הבנות שלי באופן פרקטי.
נותן פתרונות, מייעץ ובעיקר מצפה שיקשיבו לי.

זה לא עבד. ככל שניסיתי יותר, הם התרחקו יותר והפסיקו לשתף.
הרגשתי תסכול מאוד גדול וגם אשמה.

גם אני לא גדלתי בסביבה שמדברת בשיח רגשי.
רוב החיים שלי היו סביב שיח פרקטי - ברובד הפיזי או המנטאלי.
בתיכון למדתי מחשבים, הייתי ביחידת תוכנה בצבא,
עבדתי בהייטק 10 שנים ואפילו היה לי מועדון קראטה וכושר בעשור האחרון.

תחומים שכולם פיזיים ומנטאליים - רציונליים והסתברותיים.

רק שמשברים רבים בהורות ובזוגיות שלי גרמו לי ללמוד שיש עוד 2 רבדים
מעבר לפיזי ולמנטאלי.

אם זו הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים, אז נעים מאוד :)

קוראים לי רז רוסמן ואני מאמן אבות לחיזוק אומץ חברתי אצל ילדים.
אני גר בכפר סבא, בן 40, נשוי ואבא ליובל ואביב.

לפני שלמדתי אימון גם אני הייתי מדבר עם הבנות שלי באופן פרקטי.
נותן פתרונות, מייעץ ובעיקר מצפה שיקשיבו לי.

זה לא עבד. ככל שניסיתי יותר, הם התרחקו יותר והפסיקו לשתף.
הרגשתי תסכול מאוד גדול וגם אשמה.

גם אני לא גדלתי בסביבה שמדברת בשיח רגשי. רוב החיים שלי היו סביב שיח פרקטי - ברובד הפיזי או המנטאלי.

בתיכון למדתי מחשבים, הייתי ביחידת תוכנה בצבא, עבדתי בהייטק 10 שנים וגם היה לי מועדון קראטה וכושר בעשור האחרון.

תחומים שכולם פיזיים ומנטאליים - רציונליים והסתברותיים.

רק שמשברים רבים בהורות ובזוגיות שלי גרמו לי ללמוד שיש עוד 2 רבדים
מעבר לפיזי ולמנטאלי.

ישנם 4 רבדים שבהם אנחנו פועלים בחיים

ישנם 4 רבדים שבהם אנחנו פועלים בחיים

פיזי

מנטאלי

רגשי

רוחני

80% מהפערים בין הורים וילדים נוצרים
כאשר ההורה והילד מתקשרים ברבדים שונים.
לרוב, הילד ברגשי וההורה במנטאלי או בפיזי.

בסדנת "העוצמה של אבא"
אתה תלמד על הרבדים ומהם הכלים שבעזרתם
תייצר את התקשורת המתאימה עם הילד.ה שלך

80% מהפערים בין הורים וילדים נוצרים
כאשר ההורה והילד מתקשרים ברבדים שונים.
לרוב, הילד ברגשי וההורה במנטאלי או בפיזי.

בסדנת "העוצמה של אבא"
אתה תלמד על הרבדים ומהם הכלים שבעזרתם
תייצר את התקשורת המתאימה עם הילד.ה שלך

מה עוד תקבל בסדנת "העוצמה של אבא":

מה עוד תקבל בסדנת "העוצמה של אבא":

אני רואה הרבה אבות שכל התקשורת שלהם עם הילד היא פרקטית -
איך עושים, איך פותרים ואיך מתקנים דברים, ללא שום שיח רגשי.
התוצאה היא שכשהילד באמת צריך תמיכה רגשית, הוא לא יילך לאבא,
אלא למקומות אחרים.
יכול להיות שהוא יילך לאמא שלו, יכול להיות שהוא יכנס לחדר ויסתגר, ישקע במסכים, באכילה רגשית או בכלל מחוץ לבית. העיקר להיות במקום שמשרה תחושת בטחון.

משם התסכול והחוסר אונים אצל האבות גדל והם לא מבינים למה הילד שלהם לא משתף ומתרחק.

אני רואה הרבה אבות שכל התקשורת שלהם עם הילד היא פרקטית -
איך עושים, איך פותרים ואיך מתקנים דברים, ללא שום שיח רגשי.
התוצאה היא שכשהילד באמת צריך תמיכה רגשית, הוא לא יילך לאבא,
אלא למקומות אחרים.
יכול להיות שהוא יילך לאמא שלו, יכול להיות שהוא יכנס לחדר ויסתגר, ישקע במסכים, באכילה רגשית או בכלל מחוץ לבית. העיקר להיות במקום שמשרה תחושת בטחון.

משם התסכול והחוסר אונים אצל האבות גדל והם לא מבינים למה הילד שלהם לא משתף ומתרחק.

ראיתי גם אבות שבגלל שהם מרגישים חסרי בטחון אז הם מאבדים סבלנות.
הם מאוד קצרים עם הילדים שלהם ומצפים שהם יקשיבו ויעשו מה שהם אומרים להם (היו גם אבות שאמרו לי שהם רוצים שהילדים יצייתו להם).
כשזה לא קורה והגבול נפרץ, יש שם איבוד שליטה - צעקות, כעסים ואפילו עונשים.

ראיתי גם אבות שבגלל שהם מרגישים חסרי בטחון אז הם מאבדים סבלנות.
הם מאוד קצרים עם הילדים שלהם ומצפים שהם יקשיבו ויעשו מה שהם אומרים להם (היו גם אבות שאמרו לי שהם רוצים שהילדים יצייתו להם).
כשזה לא קורה והגבול נפרץ, יש שם איבוד שליטה - צעקות, כעסים ואפילו עונשים.

יש ילדים שיש להם צורך חזק בשליטה. קשה להם לשחרר, לקבל "לא" כתשובה. רוצים לעשות דברים רק בדרך שלהם ובדרך כלל, יש להם קושי בחברה. 

יש ילדים שיש להם צורך חזק בשליטה. קשה להם לשחרר, לקבל "לא" כתשובה. רוצים לעשות דברים רק בדרך שלהם ובדרך כלל, יש להם קושי בחברה. 

פגשתי ילדים שלא מפסיקים לדבר וכאלה שלא רוצים לדבר בכלל. ילדים שכשהם הרגישו פחד או תחושה לא נעימה, ישר ביטלו אותם או נתנו להם פתרון פרקטי שלא תרם להם בכלל.

פגשתי ילדים שלא מפסיקים לדבר וכאלה שלא רוצים לדבר בכלל. ילדים שכשהם הרגישו פחד או תחושה לא נעימה, ישר ביטלו אותם או נתנו להם פתרון פרקטי שלא תרם להם בכלל.

תופעה שגם חוזרת על עצמה הרבה היא תחושת המסוגלות והעצמאות שלוקה בחסר.
ילדים שמוותרים לעצמם מהר, כאלה שלא מנסים או שממש פוחדים. גם כאן ראיתי הרבה ביקורת וניסיון למתן פתרונות והמלצות, מצד האבות.

תופעה שגם חוזרת על עצמה הרבה היא תחושת המסוגלות והעצמאות שלוקה בחסר.
ילדים שמוותרים לעצמם מהר, כאלה שלא מנסים או שממש פוחדים. גם כאן ראיתי הרבה ביקורת וניסיון למתן פתרונות והמלצות, מצד האבות.

הקלטת הסדנה כדי שתוכל לחזור על הכלים 

חוברת הסדנה עם כל תהליכי האימון והכלים

שיחת אימון טלפונית של 15 דקות 
במתנה 

פידבקים של אבות שלמדו את שיטת 4 הרבדים
ומחזקים לילדים שלהם את הבטחון והאומץ החברתי 

פידבקים של אבות שלמדו את שיטת 4 הרבדים
ומחזקים לילדים שלהם את הבטחון והאומץ החברתי

פידבקים נוספים של הורים שהיו חלק באחת
מהתוכניות שלי

פידבקים נוספים של הורים שהיו חלק באחת מהתוכניות שלי

להרשמה לסדנת "העוצמה של אבא"
בזום ובחינם

השאר פרטים בטופס

להרשמה לסדנת
"העוצמה של אבא"
בזום ובחינם
השאר פרטים בטופס

תווים נותרים: 4095 מתוך 4095

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.